۷ پاسخ

عزيزم بهتره هشت هفته به بالا

نه فکر نکنم

من ۵هفته و ۴ روز بودم قلبش و دید ولی بهتره ۶ هفته رد شه و برین

بذارید همون هفت هشت هفته برید سونو الکی استرس ب خودتون وارد نکنید زمان بدید

اره من هستم

اره هست

فکر نکنم باش

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته بیست‌وسوم بارداری