خانما حلیم با مرغ میشه درس کنم؟بد نمیشع؟

۵ پاسخ

منم با مرغ و آب قلم درست میکنم عالی میشه

ما همیشه با مرغ میپزیم.. خیلیم خوشمزه میشه

اره عزیزم بپز

عالی میشه من میپزم

ن عزیزم خوشمزه هم میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان حسین کوچولو😘❤️ مامان حسین کوچولو😘❤️ ۱۵ ماهگی