۵ پاسخ

آزاد ۶۰۰با بیمه۴۰۰

من ۲۹ هفته رفتم ۶۰۰ دادم

از 28تا 32هفته میتونی انجام بدی

سونو وزنه تو ۳۲ هفته اینطورا بهترین وقتشه

۳۱ هفته رفتم
۴۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد