اسم جدید و قشنگ پسرونه به نظرتون چه خوبه

۷ پاسخ

علیسان 😍

من خیلی نویان با تیام دوست دارم

علیسان. مهدیار. شاهان. پارسا 🥰

دیان دیار کیان

دیان به معنای تیکه گاه یاسر افراز سیوان به معنای ماه اسم های کردی هست به دیار یا سلین میاد فکرکنم

ایلیا و مبین اسم های حضرت علی.
انشالله دعا کنید باردار شم یه سال تو اقدامم کیست دارم این اسم هارو میزارم🥹

میراث 😍

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری