مامانا 37.3تب هست یا طبیعیع

۳ پاسخ

دکتر ب من گفت صبحا ۳۷/۲هم‌ تبه ولی شب تا ۳۷/۷طبیعیه

طبیعیه بالا ۳۷.۵ تبه

تا۳۷ ونیم دمای طبیعی بدنه

سوال های مرتبط

مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی