بچه هست ماهه چند روز پیپی نکنه طبیعیع

۴ پاسخ

تا ۳روز نکرد شیاف بزن

معمولاچندروزه؟

اگ فقط شیر میخوره آره اگ غذاخورم هست ن یکم تو غذاش روغن زیتون بزن ک شکمش نرم بشه یبوست نشه طفلکی

شیرخشکی. یا شیرمادر

سوال های مرتبط

مامان مامان دختروپسرم مامان مامان دختروپسرم ۱۳ ماهگی
مامان آرشا🫀🫀 مامان آرشا🫀🫀 ۱ سالگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی