و بازم پریود یکسال دارو خوردن و نتیجه نگرفتن آیا طبیعبه😅

۳ پاسخ

من دوسال شد 😥

من بعد یکسال که هرچی سونو و آزمایش میرفتم میگفتن سالمی مشکلی نداری تازه فهمیدم تنبلی دارم🥲 نمیدونم جدیدا گرفتم یا قبلا هم داشتم💔 فعلا که چشم انتظارم🥲🥺

منم مثل شما یکسال که باردار نمیشم سونو آزمایش خودم همسرم اوکیه ولی نمیشم

سوال های مرتبط

بدون نام بدون نام قصد بارداری
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر قصد بارداری