۵ پاسخ

سی هفته به بعد میتونی بری سه بعدی بگیری

برای سونوی سه بعدی بهترین زمان ۲۸ تا ۳۲ هفته س

همین هفته برو

من هفته ی ۲۹ بودم

واسه من تو آنومالی گرفت

سوال های مرتبط

مامان الماس💎 مامان الماس💎 ۴ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی