دوستان بعد سرلاک برنجی چی میدین؟؟

۲ پاسخ

من اصلا سرلاک ندادم
چون به نظر من مناسب نیست به حاش خودم فرنی درست میکنم و پودر بادام میزنم

آب میدم بهش بعدش

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی