دوستان هفته چندم بریم سونو بهتره

۳ پاسخ

۸ یا ۹

من الان ۶ هفته ام دکتر گفت ۷ هفته و یک روز سونو شکمی برو یعنی ۲۲ام

بریم۷ ۸

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته دهم بارداری