۷ پاسخ

هشت هفته به بعد بهترین موقع

من ۷ هفته و ۶ روز بود رفتم صدای قلبشو شنیدم

۸ هفته عزیزم

۷ هفته

من با شما هم هفته ام دکترم گفت۲۷ام برم سونو قلب اما خودم میگم ۳۰ام‌برم‌ک ۸هفتم تموم شه

حداقل ۱۰ روز دیگه صبر کن

۷ هفته میرم من

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته دهم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سیزدهم بارداری