۴ پاسخ

من کمرم امشب دوباره شروع کرده ب تیر کشیدن

عزیزم بخاطر رشد بچه هست همه ی دردا عادیه من ک از پادرد فقط گریه میکردم

سلام شماهم تهوع شدید دارین؟ من هر چ میخورم بالا میارم نمیخورمم بالا میارم حتی آبمیوه میخورم بالا میارم

من دوروز لتروزول میخورم دوتا پام از ته رانم یا انگشتای پام درد میکنه
شمام نترس ازاین ببعد علائمات بیشترم میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری