۵ پاسخ

تا ۳ماه این دردا طبیعیهپ

منم همینطوریم

من ترشح دارم و پاهام داره میشکنه.دل درد و کمر دردم که اکثر اوقات دارم

اره مث پریودیه ، درد مثل چاقو‌خوردن باشه میگن خوب نیست ،

اره ک خیلی شدید نیس

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وششم بارداری