شربت خواب برای ۲سالو نیم‌و یک سالونیم معرفی کنید

۲ پاسخ

قطره ملاتونین عالیه..من شاهان وحشتناک بدخواب بود بردم متخصص براش این قطره رونوشت دوهفت هبهش دادم خوابش تنظیم شد .الانم هرشبی میبینم اذیته واسه دندون یا مریضی چیزی میشه بهش میدم ک راحت بخوابه..این قطره یه خوبی داره ک مث دیفن هیدرامین و شربتای خواب اور وابستگی نداره..م نبوده یک هفته هم به شاهان ندادم هرشب سرساعت خودش خوابیده

پزشک تشخیص میده بسته به سن و وزن بچه

سوال های مرتبط

مامان مامان آیلین مامان مامان آیلین ۲ سالگی
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی