۳ پاسخ

اره جاش تنگه همون‌ تکون ریز. بخوره کافیه

اره چون بزرگه و جاش کمه. همینجوریه ماه اخر کم تکون میخوره

وای مال منم تکون نمیخوره زیاد استرسی شدم

سوال های مرتبط

مامان آیکان🩵👼 مامان آیکان🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان مموش مامان مموش ۳ ماهگی