مامانا چی برای افت دهن بچه خوبه

۳ پاسخ

حتما تمام وسایلی ک دهنش میکنه رو بجوشون و بشور تمام پستونک و شیشه ها رو با ریکا بشور و بجوشون

از این آفتین ژل بگیر که عااالیه

تصویر

یا نیستاتین خارجی بزن یا این قرصی که می‌فرستم یکی بنداز تو آب یه سی سی بده بخوره
۱۲ ساعت یبار بهش بدی تند خوب میشه
من دوبار دادم خوب شد

نیستاتین ایرانی هی برمیگرده و اثر نمیده

سوال های مرتبط

مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی
مامان آرین و رادین♥️ مامان آرین و رادین♥️ ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱ سالگی