سلام دوستان واکسن ۱۸ ماهگی هر جا بریم میزنن

۲ پاسخ

بهتره ببری بهداشتی ک پرونده داری واگن اگه نشد جای دیگه ب عنوان مهمان میزنن

باید پرونده داشته باشی فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی
مامان هامین🥹❤️ مامان هامین🥹❤️ ۲ سالگی
مامان اراد کوچولو مامان اراد کوچولو ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی😍🍓 مامان توت فرنگی😍🍓 ۲ سالگی