خانما واکسن ۱۸ ماهگی رو هر وقت برم میزنن؟

۴ پاسخ

من بهداشت سمت پویش میبرم
گفت یکشنبه ها میزنن

شهر ما یکشنبه وسه شنبه میزنن

نه محل ما فقط شنبه و دوشنبه میزنن

آره.

سوال های مرتبط

مامان ❤عسلچه❤ مامان ❤عسلچه❤ ۲ سالگی
مامان جانِ دِل🫀😍😘 مامان جانِ دِل🫀😍😘 ۲ سالگی