کیا ماه آخر فشارخون بالاس

۳ پاسخ

من از اول بارداری ۱۳ تا ۱۴ بودم.متیل دوپا میخورم نصف صب نصف شی.الان که هفته ۳۶ هستم.دو سه بار تا ۱۵ رفته.دکترم میگم یک کامل صبح بخورم میگه نه.جنین به فشار خون بالا عادت کرده.اگه سردرد و تاری دید داشتی باید ۳۷ هفته برداریم

ب 12 رسیده

من🙋‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آریا جون مامان آریا جون روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری