من از اول بارداری ۱۳ تا ۱۴ بودم.متیل دوپا میخورم نصف صب نصف شی.الان که هفته ۳۶ هستم.دو سه بار تا ۱۵ رفته.دکترم میگم یک کامل صبح بخورم میگه نه.جنین به فشار خون بالا عادت کرده.اگه سردرد و تاری دید داشتی باید ۳۷ هفته برداریم
ب 12 رسیده
من🙋♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.