۸ پاسخ

۱۵ زیاده مواظب خودت باش...

من از اول بارداری دارم و چن ماه قرص متیل دوپا میخورم روزی دوتا یکی صبح یکی شب ولی با این حال هنو فشارم از ۱۵ پایین تر نمیاد

به من گفت وعده ای دوتا دونه بخور اگه پایین باشه که هیچ اگه نباشه برو بستری شو و داروت عوض کنه فعلا که خداروشکر پایینه پای راستم یکم‌ورم کرده ولی یسره فشارم چک میکنم‌

من از ۲۲ هفته فشارم بالا رفت قرص میخورم یدونه

سزارین هستین؟

مگه دکترتون بهت قرص متیل دوپا نداده

من هفته بیست متوجه شدم فشار دارم الان با قرص کنترل شده

یسره تحت کنترلم🥲

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۹ ماهگی