کیا تو هفته من یبوست شدید دارن؟ 😫

۶ پاسخ

والا از اول بارداری دارم تا الان هرچی ام گفتن خوردم فایده نداره

من برعکس گلاب ب روت اسهال شده بودم.خخخخ

خب شما هفتت بالاست دیگه کمک ب زایمانتم میکنخ

شربت خاکشیر بخور

منکه یه عمرر یبوست دارم

من.
دکتر برام شربت لاکسی ژل نوشت خوردم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی