برای سونوگرافی‌ انومالی کجا خوبه؟

۴ پاسخ

من رفتم کرج انجام دادم تهران قیمت‌ها خیلی گرون بودن و جایی که رفتم فوق العاده بود و خیلی راضی بودم

دکتر شاکری پاستور نو عالییییییییییییییه

من میرم سونوگرافی دکتر تدین از اول بارداریمم اونجا رفتم اگر سمت شرق تهران هستید اونجا خوبه برای آنومالی هم اونجا میرم

من کلا کارامو بیمارستان صارم انجام میدم و راضیم

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری