۶ پاسخ

لعنت ب هرچ واکسنه دل ادم کباب میشه برابچه🥺

دختر منم فردا باید بزنه .قبلش بهش استامنوفن دادی؟

ای جانم ایشالا خوب باشه براش و اذیتش نکنه
پسر منم ۱مهر باید واکسن ۴ رو بزنه

طبیعیه؟

سخته؟یکم از تجربیاتت بگو

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کࣩࣧژࣩࣧاࣩࣧلࣩࣧ مامان کࣩࣧژࣩࣧاࣩࣧلࣩࣧ ۱ سالگی
مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان کیان 🧒 مهوا 👼 مامان کیان 🧒 مهوا 👼 ۱۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان NAFAS مامان NAFAS ۶ ماهگی