به وقت واکسن ۴ ماهگی

تصویر
۵ پاسخ

این تب سنج خوبه؟
واکسن چهارماهگی ب نظرم خیلی بهتر از دوماهگی هشتش

منم شنبه بعدی میبرم ای خدا استرس دارم

ان شاءالله راحت بگذره

سلام عزیزم مبارک باشه اذیت ک نشد؟میگن خیلی سخته اره

🫠منم سه شنبه میزنم خیلی استرس شو دارم خداکنه راحت بگذرهه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان NAFAS مامان NAFAS ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۵ ماهگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی