وای خدا چقد موهاش شبیه دختر من حالا موزیاد ندار همون چن تا تار میگم🥹😍
ای ننه چشاشوووو🫠🫠🫠
عزیزم🥺 انشالله که خوب و راحت باشه و اذیت نشه
دختر منم فردا واکسن ۴ ماهگی داره انشالله🥰🥺
اووووف ننه
برگردمش
ب خوشی رد کنه
ببین از خونه کمپرس سرد باهات باشه، وقتی واکسنشو زدی، از تو ماشین کمپرس سرد رو کم کم براش بزار،
رسیدی خونه قنداق کن و واسش دوباره کمپرس سرد رو بزار،
واقعا درد پاش خیلی کمتر میشه
البته به کار بلدیه کسی که واکسن میزنه هم خیلی ربط داره
منم تازه زدم خیلی اذیت شد
چقدر دلم کبابه برای بچه ها🥲کاش همه واکسنا خوراکی بود
دوماهگی دخترم کلی اذیت شدم گریه میکرد منم گریم میگرفت
ای جان گناه داره که 🥺
عزیز دلممم من چقدر دلم میسوزه وقتی نی نی رو میبریم برا واکسن همش گریه میکنم دختر منم شنبه واکسن داره
الهییییی😍😍
الهی. الان بیدار شده آماده شده؟؟
اخی .ان شاءالله راحت باشه براتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.