خانوما واکسن چهارماهگی سبکه؟؟

۴ پاسخ

بچه ها با هم متفاوتن
بچه من دوماهگی خ خوب بود ولی 4رو خ اذیت شد
ان شاالله که سبکه برا بچه شما
نگران نباشید همه اش میگذره
منم امروز 6ماهگی رو زده بچه ام فعلا خوبه

آره خداروشکر خوب بود

آره

برای من که الحمدالله خوب گذشت ولی تب و بی حالی داشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی