خانوما واکسن چهارماهگی سه تا تزریقی داره؟

۳ پاسخ

عزیزم واکسن ۴ ماهگی باید اول ۴ماه بزنن
یا وقتی که ۴ ماه تمام شد ؟

اره گلم دوتا پای راست دومیش خیلی درد میکنه
یکی هم پای چپ

اره یکی پای چپ دوتا پای راست

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو پسر👼💙 مامان کوچولو پسر👼💙 ۸ ماهگی