میخوام گروه بزنم تو بله اگه میای پیام بده
@atefeh6731
معمولا برای خیلیا (اینجا دیدم)چهارماهگی راحتتر بوده
پسرمنم اذیت نبود زیاد
اذیت که دخترمن خیلی اذیت شدجای واکسناش مثل گوله ی اتیش داغ شده بودویه کمی هم سفت جفت پاهاش.خیلی بهونه میگرفت پاش واصلاتکون نمیداد.شیرنمیخرد.روزاولش کلابی حال بودومیخوابیدروزدوم خیلی بهونه گرفت تاصبح بیداربوداصلانخوابید.خیلی بدبودتبم که داشت بدنش داغ بود
دوتاتوی پادوتاخوراکی
دوتا خوراکی 2تا تزریقی
فکر کنم دوتا خوراکی و دوتا می زنن تو پا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.