خانوما واکسن چهارماهگی چند تاست؟اذیت میکنه؟

۶ پاسخ

میخوام گروه بزنم تو بله اگه میای پیام بده
‎@atefeh6731

معمولا برای خیلیا (اینجا دیدم)چهارماهگی راحتتر بوده
پسرمنم اذیت نبود زیاد

اذیت که دخترمن خیلی اذیت شدجای واکسناش مثل گوله ی اتیش داغ شده بودویه کمی هم سفت جفت پاهاش.خیلی بهونه میگرفت پاش واصلاتکون نمیداد.شیرنمیخرد.روزاولش کلابی حال بودومیخوابیدروزدوم خیلی بهونه گرفت تاصبح بیداربوداصلانخوابید.خیلی بدبودتبم که داشت بدنش داغ بود

دوتاتوی پادوتاخوراکی

دوتا خوراکی 2تا تزریقی

فکر کنم دوتا خوراکی و دوتا می زنن تو پا

سوال های مرتبط

مامان 🩵 -Rayan مامان 🩵 -Rayan ۶ ماهگی
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آبنبات من🍭🍬 مامان آبنبات من🍭🍬 ۵ ماهگی
مامان فرهاد 💕 مامان فرهاد 💕 ۱ سالگی