دوستان واکسن چهارماهگی چند تاست تزریقی؟

۳ پاسخ

زدی واکسنشو؟؟
منم دیروز زدم ازدیشب تب کرد تا دوساعت پیش پایین نمیومد پااااره شدم

2تاخوراکی 2تاتزریقی

دوتا تزریقی
دوتا قطره

سوال های مرتبط

مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵 -Rayan مامان 🩵 -Rayan ۶ ماهگی
مامان کوچولو پسر👼💙 مامان کوچولو پسر👼💙 ۸ ماهگی
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دلوانم💕 مامان دلوانم💕 ۹ ماهگی
مامان آبنبات من🍭🍬 مامان آبنبات من🍭🍬 ۵ ماهگی