۷ پاسخ

همون واکسن های دوماهگی هست فقط دیگه تب نمیکنه

یادمه دوتا به پا زدن، دوتا خوراکی دادن

بستگی داره واکسن دو ماهگی رو چی زده باشن

برای پسر من ۴ ماهگی دو تا بو‌د
برای بعضیا ۳ تا میشه

دو تا خوراکی سه تا هم توی پا

واسه ما ۲ دوتا زدن با پاش‌گفتن ۳ تاس ولی من ترکیب میکنه تو ۲ تا

۳ تا بود انگار و از پا میزنن

مال دخترم من ۳تا بود با قطره فلج اطفال وروتاویروس

سوال های مرتبط

مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی
مامان 🩵 -Rayan مامان 🩵 -Rayan ۶ ماهگی