واکسن چهارماهگی چندتاس؟تو پا هست یا دست؟

۶ پاسخ

مثل همون دوماهگیه کارت واکسنی که درمانگاه میده تماما روش توضیح داده شده اونو بخون اطلاعاتش خیلی مفیده

واسه من سه تا توی پا دو تا خوردنی

من ۳ تا بود ۴ ماهگیش ۲ تام خوراکی

من دو تا پا بود دو تا خوراکی بعد واکسنا که میزد یه ذره میزد بقیه ریخت تو سطل مال شما هم همینطور بود؟

دوتا پا با خوراکی

من یکی دو ساعت پیش زدم دوتا بود تو پا یکی هم خوردنی

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان 😍😍😍 مامان 😍😍😍 ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان الینا خانوم 🥰 مامان الینا خانوم 🥰 ۱۰ ماهگی