واکسن چهارماهگی چندتاس

۴ پاسخ

دو تا تزریق میکنن که پای راست یه دونه اس و پای جپ دو تا تو یه سرنک تزریق میکنن
دو تا هم خوراکی

۳ تا تزریقی دوتا خوراکی

سه تا تزریق و دوتا خوراکی

دوتا یکی رون راست یکی هم رون چپ

سوال های مرتبط

مامان 😍😍😍 مامان 😍😍😍 ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان الینا خانوم 🥰 مامان الینا خانوم 🥰 ۱۰ ماهگی