واکسن چهار ماهگی چند تاست ؟ خیلی اذیت میشن

۵ پاسخ

عزیزم شما کدوم بیمارستان زایمان کردی ؟

دوتاست و خوراکی
اگر دوماهگی اذیت شده اینم نسبتا مثل همونه

دو تا هر پا یکی میزنن برای من شش ماهگی سختتر از 4 ماهگی بود 4 ماهگی سبک تر بود

دو تاست
یادمه یکیش خیلی خیلی درد کرد بچم .
سخت بود .
کلا واکسن ها تا یکیال خیلی بد بودن
یکسال خیلی سبک بود بدون تب و درد
۱۸ میگن سنگینه 😭

یکی بود فک منم
پسر من فقط ۱۸ اذیت کرد

سوال های مرتبط

مامان فرهاد 💕 مامان فرهاد 💕 ۱ سالگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۵ ماهگی