۶ پاسخ

واسه پسر منم ۳ تا تزریقی بود ۲ تا خوراکی
تا ۳ روز کامل هم تب داشت

برای دختر من سه تا تزریقی دوتا خوراکی
موقع تزریق گریه کرد بعدش خداروشکر نه تب کرد نه درد داشت

دوتاس

سه تاهست دوتاپای راست یکی چپ برای پسرم واکسن خیلی سختی بودتب شدیدداشت هنوزم جای واکسن پای چپش کبوده

پس چرا برای واکسن چهار ماهگی پسر من سه تا بود

دوتا
سبکتر از دوماهگی
دوبرابر وزن

سوال های مرتبط

مامان فرهاد 💕 مامان فرهاد 💕 ۱ سالگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری