سلام مامانا واکسن چهار ماهگی چند تاست چجوریه

۶ پاسخ

۳تا به پا.۲تا هم خوراکی.واسه دختر من خیلی شبیه به واکسن دو ماهگی بود.به محض اینکه زد بهش همونجا استامینوفن بدید.

وای خدایا 🙏😔😭

۳تاس دوتا پا یدونه دست

۵ تا دوتا قطره هست اونجا میدن به بچه ۳ تاهم واکسن میزنن اما باید خیلی مواظبش باشی هم خیلی تب میکنه و دردش زیاده

پا هست یا دست

سه تا تزریقی

سوال های مرتبط

مامان فرهاد 💕 مامان فرهاد 💕 ۱ سالگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۸ ماهگی