مامانا اا
واکسن چهار ماهگی چطوره؟
چند تاست؟

۴ پاسخ

دوتا دخترمن تب نکرد فقط یکم گریه کرد غروبش ۰ولی خیلی ها گفتن بهم سخته سخت نبود راحت بود

دوتا خوراکی دوتا تزریقی
بستگی به واکنش بدن خود نی نی. داره

۲ تا راحته خداروشکر

مال ما دوتا بود خیلی راحت

سوال های مرتبط

مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۱۰ ماهگی