بچه به بچه داره عزیزم
۲ماهگی خیلی خب بود ولی ۴ماهگی بچم خیلی ازیت شد🥺
نههه ۲ماهگی خیلیییییی سختههه ۴ و۶ خیلی راحتههه . ۶که خیلی خیلی راحته بچه اصلا اذیت نمیشه
۲ماهگی خوب بود ولی ۴ ماهگی خیلی اذیت شدیم
نه خیلی راحت بود دوماهگی تب کرد ولی چهار ماهگی ن تب کرد ن درد داشت تازه بازیم میکرد انگار ویتامین خورده😂
واسه من دوماهگی وحشتناک بود وای ۴ماهگی خیلی راحت گذشت ۶ ماهگی درانتظارمونه نمیدونم چجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.