۶ پاسخ

بچه به بچه داره عزیزم

۲ماهگی خیلی خب بود ولی ۴ماهگی بچم خیلی ازیت شد🥺

نههه ۲ماهگی خیلیییییی سختههه ۴ و۶ خیلی راحتههه . ۶که خیلی خیلی راحته بچه اصلا اذیت نمیشه

۲ماهگی خوب بود ولی ۴ ماهگی خیلی اذیت شدیم

نه خیلی راحت بود دوماهگی تب کرد ولی چهار ماهگی ن تب کرد ن درد داشت تازه بازیم میکرد انگار ویتامین خورده😂

واسه من دوماهگی وحشتناک بود وای ۴ماهگی خیلی راحت گذشت ۶ ماهگی درانتظارمونه نمیدونم چجوری

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری
مامان 🥰Ania🥰 alman مامان 🥰Ania🥰 alman ۱۵ ماهگی