خوب بود عیندوماهگیه اصلا اصلاااا قبل واکسن بهش قطره پاراکید یا استامینوفن ندین چون بعدش انگار هیچ واکسنی وارد بدن بچه نشد هروقت واکسن زد نیمساعت بعدش پاراکید بدین هر چهار ساعت این همه دکترا میگن
برا من فقط شیش ماهگی اذیت شدن دو و چهار خیلی خوب بود
آره چهارماهگی سختتره
عزیزم من دیروز زدم فقط تب داره بعضی وقتا میاد و میره حوله میذارم رو شکمش تبشمیاد پایین
برای من هر سری راحت تر از قبلی بود ، چند روز پیش ۶ ماهگی زدم خیلی راحت از دو سری قبل بود ، دو ماهگی تبش بالا بود ، پاراکید بده دو برابر وزن ، و کمپرس سرد و گرم بزار ، راحت رد میکنی نگران نباش
۲ماهگی که زدین سینتون رو میگرفت شیر میخورد؟
پسر دو ماهگی خیلی اذیت شد ولی چهار ماهگی اصلا اذیت نشد
برای من ۴ماهگی خیلی سخت بود بچم خیلی درد کشید پاشم ورم کرد یهفته درد داش ان شاءالله بخیر بگذره مال شما
انشالله که اصلا سخت نیست مال من دوماهگی سخت بود.
قبلش حتما بهش پاراکید بدین من از متخصص نوزادان پرسیدم گفتن نیم ساعت قبلش بدین.خداروهزار مرتبه شکر کمتر از دوماهگی اذیت شد.
برای من که خداروشکر هر سه تاش فوقالعاده راحت بود،ایشالا برای شما هم همینطور باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.