۷ پاسخ

میگن سنگینتر از دوماهگیه بچه با بچه فرق داره.دختر من تب نکرد ولی پاش زیاد درد داشت گریه و بی قراری داشت

مث همون دوماهگی بود برا من

برای هر نوزادی فرق میکنه برای پسر من دو ماهگی خوب بود ولی چهار ماهگی و شش ماهگی خیلی خیلی سخت گذشت

اره دخترمن ۲ماهگی رو زیاد گریه نکرد ولی اینو یک روز اول همش گریه شدیدمیکرد

واسه من 6 ماهگی سخت بود ولی 4و 2 ماهگی خوب بود

من پریروز زدم بچه ام خیلی اذیت شد انگار از2ماهگیش بدتر بود

میگن سخت تره

سوال های مرتبط