میگن سنگینتر از دوماهگیه بچه با بچه فرق داره.دختر من تب نکرد ولی پاش زیاد درد داشت گریه و بی قراری داشت
مث همون دوماهگی بود برا من
برای هر نوزادی فرق میکنه برای پسر من دو ماهگی خوب بود ولی چهار ماهگی و شش ماهگی خیلی خیلی سخت گذشت
اره دخترمن ۲ماهگی رو زیاد گریه نکرد ولی اینو یک روز اول همش گریه شدیدمیکرد
واسه من 6 ماهگی سخت بود ولی 4و 2 ماهگی خوب بود
من پریروز زدم بچه ام خیلی اذیت شد انگار از2ماهگیش بدتر بود
میگن سخت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.