فردا واکسن چهار ماهگیه خیلی استرس دارم 🥲سخت؟

۵ پاسخ

اصلا راحت راحت

ن اصلنم سخت نیس فقد قبل اینکه بری واسه واکسن حمومش بده و پاراکید بده بهش که ب محض اینکه بیایی خونه بخابه اذیت نشه

خیلیییییی سبکههه

ن اصلا نگزان نباش..قطره هارو سر موقع بده و سرگرمش کن همین❤

اصلا سخت نیست خیلی راحته برا پسر من راحت بود فقط الان سه روزه شیرو بزور میدم

سوال های مرتبط

مامان عطرین کوچولو

🥹🎀 مامان عطرین کوچولو 🥹🎀 ۱۲ ماهگی