پسر من دوماهگی تب کرد دوروز بی قرار بود پاش درد میکرد خدا کنه ۴ماهیگیش سبکباشه
من دیروز زدم از دوماهگی خیلی سبک تر بود
والا دختر من همون لحظه فقط گریه کرد بعدش دیگه گریه و بی قراری نداشت
ولی خیلی تبش رفت بالا😓
تا صبح بالا سرش بودم
واکسن دو ماهگی بهتر بود تب نکرد
من تازه واکسن چهارماهگیش رو زدم
برای من چهارماهگی خیلی سنگین تر از ۲ماهگی بود ولی بچه با بچه فرق داره ان شاالله برا شما سبکتر از قبلی باشه
چهارماهگی برای ما سبک تر بود
برا من از ۴ ماهگیش بهتر بود سری قبل گریه نکرد ولی بیشتر اذیت بود ولی این سری اولشگریه کرد ولی بعدش دیگه خداروشکر اذیت نبود بیشتر میخوابید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.