۳ پاسخ

اگ دندونت مشکل جدی داره سعی کن تو همین سه ماه دوم انجام بدی درستش کن
من خودم هفته قبل رفتم برا عصب کشی طبق نظر و نامه دکترم

ژل دنتادول بخر

برو داروخونه ی ژل هست برای دندون بگیر بزن خیلییی عالیه اصلا هم ضرر نداره اسمش هم دنتول هست عالیه

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس و دلارام مامان نفس و دلارام ۹ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین کوچولو🤍 مامان رادوین کوچولو🤍 هفته سی‌ام بارداری