خانوما آپتامیل یا ببلاک؟؟

۵ پاسخ

ببلاک دادم بچم ۵روزه پی‌پی‌نکردع یبوست شده از دیروز قطع کردم

ببلاک

بستگی داره کدومش به بچه بسازه،اپتامیل سبک تره

تا الان ب پسرم ببلاک میدم چون سینه ی خودمو میگیره جیغ میزنه از اولم همین بوده
الان بخوام آپتامیل بدم مشکلی ایجاد میکنه
این ببلاک براش یبوست میاره

قطعا ببلاک

سوال های مرتبط

مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی
مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۶ ماهگی
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۴ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی