مامانای iui شما بعدش درد داشتید؟ علائمتون چجوری‌ بود

۳ پاسخ

عزیزم شما ای یو ای جواب داده؟
مشکلتون چی بود؟
منم قراره انجام بدم هفته دبگ بخاطر همین میپرسم

من نفخ و دلپیچه داشتم ودرد تخمدان

تو انجام دادی

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه ۱ ماهگی