۲ پاسخ

ن معاینه لگنی بعدش لکه میاره طبیعیه به نزدبکی زایمان ربطی نداره

طبیعیه اکثرا اینجوری میشن
نه لزوما نشونه ی زایمان نیست مگر اینکه ادامه دار بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد