بعد از معاینه لگنی لکه بینی داشته باشی خوبه یا بد ؟؟؟

۵ پاسخ

خوبه یعنی تا دو سه روز دیگه زایمان میکنیم مبارک باشه براتون الهی قدم هاشون واستون پر از خیر و برکت و سلامتی باشه ایشالا سلامتی بغلت بگیرش

خوبه احتمال باز شدن دهانه رحم بیشتر میکنه.
پیاده روی داشته باش

ورزش کن تا میتونی راهربرو دیگه چیزی نمونده

منم دارم یکم هم درد دارم ۳ سانت هم باز ولی هنوز خبری نیست 😑

هنوز،زایمان نکردی

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد