کیا بعد از معاینه لگنی به لکه بینی افتادن؟

۴ پاسخ

من معاینه شدم به خونریزی شدید افتادم بستری شدم

معاینه تحریکی باعث لکه بینی میشه

من توهمین هفته معاینه شدم ولی لکه بینی نداشتم

معاینه لگن چطوریه؟ انگشت میکنن یا ک چیز میزی فرو میکنن?😐

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد