دخترها تهوع و سرگیجه دارم خطر ناکه فشارمم چک کردم ۱۲هست

۲ پاسخ

یکم بالاس برای هفتت من همین الان سردرد دارم چون فشارم ۱۲ و نیمه...تو کنترل نگه دار

عزیزم یه درمانگاه برو ان شاءالله که چیزی نیست
سرگیجه توی بارداری یکم خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد