۵ پاسخ

خیلی ممنون

از روزی که شناسنامه بگیری

شناسنامش که گرفتی میتونی ثبت نام کنی چون کدملی بچه رومیخواد

همون روز

فک کنم شناسنامه بگیری بعدش میشه ثبت نام کنی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی