۵ پاسخ

خب طاق باز بخوابون تا صورتشم قشنگ نور بخوره ولی اگه تازه شیر خورده یکم مایل باشه که بالا نیاره

فرقی نمیکنه

سلام فرق نداره ولی اگ شیر بخوره و اروغ نزنه به پعلو بخوابون

فرق نداره

پهلوو

سوال های مرتبط

مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد